doro istoselida2016

Η ipbox.gr προσφέρει στους φίλους της μια Επαγγελματική Iστοσελίδα! 
Αξία Δώρου 404€. Το πακέτο περιλαμβάνει Σχεδιασμό και Kατασκευή Iστοσελίδας αξίας 246€
Το domain name επιλογής του τυχερού νικητή αξίας 25€ και το πακέτο φιλοξενίας (hosting) της Ιστοσελίδας αξίας 133€  

Κάντε LIKE στο facebook της σελίδας μας (αν δεν έχετε ήδη κάνει) και LIKE,SHARE(*) στη φωτογραφία του διαγωνισμού μας και έχετε μπει στη κλήρωση!!!


Ο διαγωνισμός ισχύει έως και την Δευτέρα 26/12/2016, ο νικητής θα ανακοινωθεί στη σελίδα μας στο FB τις επόμενες ημέρες
https://www.facebook.com/ipbox.gr

https://www.facebook.com/ipbox.gr/photos/a.580025168750679.1073741826.253289698090896/1182622121824311


*(Oσοι έχετε απόρρητα τα post στο profile σας και κάνετε share να βάλετε τη συγκεκριμένη δημοσίευση δημοσια ώστε να μπορούμε να δούμε τα ονόματα σας,αν το post σας είναι απόρρητο δεν εμφανίζεται το όνομα σας και ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να μπείτε στην κλήρωση)
Το δώρο θα δοθεί σε επιχειρήσεις που δεν έχουν επαγγελματική ιστοσελίδα!

 

Ο νικητής μπορεί να μεταβιβάσει το δώρο (επαγγελματική ιστοσελίδα) σε αυτόν (φίλο/συγγενή) που θα την έχει πραγματικά ανάγκη!

Ο τυχερός θα πρέπει να μας στείλει ολα τα στοιχεία (λογότυπα, φωτογραφικό υλικό, κείμενα, κατηγορίες) ώστε να υλοποιηθεί επιτυχώς η ιστοσελίδα. (Χρόνος υλοποίησης 1μήνας απο την παραλαβή του υλικού)

Η κατασκευή περιλαμβάνει: 
Μοναδικός σχεδιασμός της ιστοσελίδας με βασικές 4 κατηγορίες
Slideshow φωτογραφιών      
Δυναμικό περιεχόμενο, προσθαφαίρεση σελίδων         
Στατιστικά επισκεψιμότητας
Επεξεργασία κειμένου
Φόρμα Επικοινωνίας
Προώθηση στις μηχανές αναζήτησης

Περισσότερες πληροφορίες

 

 

kataskeui istoselidon 2016

Με μοντέρνα δομή και αναβαθμισμένη αισθητική, σε αρμονία με την ιστοσελίδα μας, η νέα ιστοσελίδα της IPBOX Κατασκευή Ιστοσελίδων ενημερώνει πλέον τον χρήστη για όλο το εύρος των υπηρεσιών της. Ενημερώνει άμεσα για τα τεχνολογικά νέα της εταιρίας και τις εξελίξεις στον χώρο της τεχνολογίας. Έτσι η νέα ιστοσελίδα της IPBOX αναδεικνύει την «φρέσκια» και δυναμική παρουσία της εταιρίας και στο διαδίκτυο.

Πιο συγκεκριμένα, στo ανανεωμένο διαδικτυακό τόπο της IPBOX Websites Developement ο επισκέπτης έχει την δυνατότητα να περιηγηθεί γρήγορα και απλά μεταξύ των κύριων ενοτήτων, από το βασικό.

 

internet video 2016

Το νέο εταιρικό οπτικο-ακουστικό διαφημιστικό μας είναι στον "αέρα"

Με μοντέρνα αισθητική, σε αρμονία με την ιστοσελίδα μας, αναδεικνύει την «φρέσκια» και δυναμική παρουσία της εταιρίας και στο διαδίκτυο.

Καλή παρακολούθηση

Λάρισα Ιστοσελίδες ίντερνετ - Διαφημιστικά internet Google - Facebook

 

Η ipbox πιστοποιήθηκε μετα απο εξετάσεις της google ως επαγγελματίας της διαφήμισης στο διαδίκτυο των υπηρεσιών της.adwords google site

Το AdWords certification είναι μια επαγγελματική πιστοποίηση που παρέχει η Google σε άτομα που επιδεικνύουν επάρκεια τόσο σε βασικές πτυχές όσο και σε πτυχές για προχωρημένους του AdWords. Έτσι μας δίνει τη δυνατότητα να μας αναγνωρίζει η Google ως επαγγελματία της διαφήμισης στο διαδίκτυο.

 

google-partner

 

Η επίσημη ορολογία του πιστοποιημένου συνεργάτη adwords είναι Google adwords certified partner.

 

 

Στους νέους μας πελάτες προσφέρουμε δωρέαν κουπόνια των 75ευρώ και 150ευρώ να διαφημιστούν στον κατάλογο της google! ... .
Ακόμα δωρέαν η επαγγελματική τους καμπάνια για σωστή διαφήμιση!

Επικοινωνήστε μαζί μας.

ιστοσελίδες λάρισα, κατασκευή σελίδων λάρισα, οικονομικές σελίδες στο διαδύκτιο, selides sto internet larisa, istoselides volos,

trikala kataskeui istoselidon. ιστοσελιδες τρικαλα. καρδιτσα ιστοσελίδες, βόλος ιστοσελίδες.

διαφήμιση στο ιντερνετ google internet larisa adwords. seo larisa , καλύτερος στο SEO ΘΕΣΣΑΛΙΑ, τιμές προσφορές

adwrods

ΔΩΡΕΑΝ ΚΟΥΠΟΝΙΑ 75 € ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ

Κάντε τη Φιλοξενία του website σας σε εμάς και κερδίστε κουπόνι 75 €. H ipbox είναι από τα λίγα ενεργά μέλη στην Ελλάδα του προγράμματος Google Engage της Google και δίνει τη δυνατότητα σε κάθε πελάτη της να ανακαλύψει πως μπορεί να προβληθεί online και να αυξήσει την επισκεψιμότητα στο site του, με το Google AdWords.

Κάντε τώρα την ιστοσελίδα σας στην ipbox και αποκτήστε δωρεάν κουπόνια διαφήμισης στο Google, αξίας 75 € με την αγορά πακέτου φιλοξενίας.

 

Τι είναι το Google AdWords;

Αν έχετε κάνει αναζήτηση στο Google και έχετε δει μια στήλη συνδέσμων διαφημιζόμενων που εμφανίζεται στη δεξιά πλευρά των αποτελεσμάτων αναζήτησης, αυτό είναι το Google AdWords. Είναι ξεχωριστό από τις κατατάξεις αναζήτησης και σας επιτρέπει να διαφημιστείτε ακριβώς στα άτομα που θέλετε να προσεγγίσετε.

 

Με ποιον τρόπο λειτουργεί το Google AdWords;

Επιλέξτε μερικούς όρους αναζήτησης που σχετίζονται με την επιχείρησή σας, καθώς και τον ημερήσιο προϋπολογισμό σας και το ποσό που θέλετε να πληρώσετε όταν κάποιος κάνει κλικ. Όταν οι πελάτες αναζητούν κάποιον από τους όρους αναζήτησής σας, οι διαφημίσεις σας μπορεί να εμφανιστούν δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Μόλις ο χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας μεταφέρεται απευθείας στην ιστοσελίδα σας. Αν έχετε επιπρόσθετες ερωτήσεις σχετικά με το AdWords μπορείτε να επισκεφθείτε το Online Κέντρο Βοήθειας AdWords στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://support.google.com/adwords/?hl=el.

 

Δημιουργούμε τις διαφημίσεις σας

Θα δημιουργήσουμε τις διαφημίσεις και θα διαλέξουμε λέξεις-κλειδιά, που είναι λέξεις ή φράσεις που σχετίζονται με την ξενοδοχειακή σας επιχείρηση. Όταν κάποιοι ψάχνουν στο Google χρησιμοποιώντας μία από τις λέξεις-κλειδιά σας, η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανιστεί δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Τώρα διαφημίζεστε σε ένα κοινό που ήδη ενδιαφέρεται για σας. Αυτό συμβαίνει διότι η μηχανή αναζήτησης γνωρίζει ακριβώς τι σκέφτεται εκείνη τη στιγμή ο χρήστης. Και αυτό γιατί μόλις το πληκτρολόγησε στο πλαίσιο αναζήτησης!

 

Προσελκύστε πελάτες

Οι πελάτες σας μπορούν να κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας για να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας ή απλά να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για εσάς. Στοχεύστε στο σωστό χρήστη με το κατάλληλο περιεχόμενο, χρησιμοποιώντας τις λέξεις-κλειδιά. Το Google μπορεί να ταιριάξει αυτόματα τις διαφημίσεις σας με ιστοσελίδες που είναι πιο σχετικές με την επιχείρησή σας. Ανησυχείτε για το κόστος; Μην ανησυχείτε, το AdWords σας δίνει πλήρη έλεγχο των δαπανών σας.

 

Ορίστε τον προϋπολογισμό σας

Δεν υπάρχει ελάχιστη απαίτηση δαπάνης. Το ποσό που πληρώνετε για την υπηρεσία Google AdWords εξαρτάται από εσάς. Μπορείτε για παράδειγμα, να ορίσετε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό πέντε δολαρίων και μια μέγιστη δαπάνη δέκα λεπτών για κάθε κλικ στη διαφήμισή σας.

 

Αποφύγετε τις εικασίες

Παρέχουμε επισκεψιμότητα των λέξεων - κλειδιών και εκτιμήσεις κόστους, ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με την επιλογή λέξεων - κλειδιών και τη μεγιστοποίηση του προϋπολογισμού σας.

Πληρώστε μόνο για τα αποτελέσματα

Χρεώνεστε μόνο αν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, και όχι όταν εμφανίζεται η διαφήμισή σας .

 

Πώς θα εξαργυρώσετε την προσφορά:

1) Εγγραφείτε στο Google AdWords και δημιουργήστε μια καμπάνια διαφήμισης. Θα βρείτε βήμα-προς-βήμα οδηγίες για το πώς θα ξεκινήσετε στη σελίδα: https://docs.google.com/a/google.com/present/view?id=df28585q_6464ww4h5ch 2) Εξαργυρώστε το κουπόνι που σας προσφέρουμε. Διαβάστε τις οδηγίες για την εξαργύρωση του κουπονιού σας στη σελίδα: https://docs.google.com/a/google.com/present/view?id=df28585q_644fsmwqqxf Σημειώστε ότι θα πρέπει να εισάγετε έγκυρα στοιχεία χρέωσης για να ξεκινήσετε να προβάλετε διαφημίσεις και να εξαργυρώσετε το κουπόνι σας.

 

Αυτό ήταν!

Χρησιμοποιήστε άμεσα το κουπόνι προσφοράς, πριν από την ημερομηνία λήξης του, και απολαύστε τα 75 € δωρεάν διαφήμισης και τους νέους πελάτες που θα σας φέρει. Και πάνω από όλα σημειώστε πως δεν υπάρχει καμία υποχρέωση. Μπορείτε να θέσετε σε παύση ή να τερματίσετε το Google AdWords οποτεδήποτε το θελήσετε.

 

Δημιουργία του λογαριασμού σας

 

 

 


*Όροι και προϋποθέσεις
Η προσφορά ισχύει μόνο για νέους πελάτες του Google AdWords με λογαριασμούς νεότερους των 14 ημερών. Για να ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός σας και να χρησιμοποιήσετε την προσφορά, θα πρέπει να εισάγετε έγκυρα στοιχεία χρέωσης. Θα χρεωθείτε για διαφημιστικές δαπάνες που υπερβαίνουν το ποσό της προσφοράς. Εάν δεν επιθυμείτε να χρεωθείτε διαφημιστικές δαπάνες πέρα από το ποσό της προσφοράς, τότε θα πρέπει να παρακολουθείτε το λογαριασμό σας και να παύσετε την καμπάνια σας πριν ή μόλις εξαντληθεί αυτό το ποσό. Η προσφορά υπόκειται στην έγκριση των διαφημίσεων, την έγκυρη εγγραφή, και την αποδοχή των επίσημων όρων και προϋποθέσεων του προγράμματος Google AdWords. Το κουπόνι προσφοράς δεν είναι μεταβιβάσιμο και δεν μπορεί να πωληθεί ή να ανταλλαχθεί. Η προσφορά μπορεί να ανακληθεί οποιαδήποτε στιγμή και για οποιονδήποτε λόγο από τη Google Ιρλανδίας ή/και από οποιαδήποτε συμβεβλημένη εταιρεία που διαθέτει την υπηρεσία AdWords στη χώρα σας. Κάθε νέος πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα μόνο κουπόνι προσφοράς. Για το πλήρες κείμενο σχετικά με τους Όρους και Προϋποθέσεις παρακαλώ επισκεφτείτε τη σελίδα http://www.google.gr/intl/el/adwords/coupons/terms.html

 

 

ιστοσελίδες λαρισα, δυναμικες σελιδεσ στο ιντερνετ, καρδιτσα λαρισα θεσσαλια τρικαλα βολος κατερινη πλαταμωνας,

selida sto internet, istioselida sto internet, internet magazi larisa, selida sto diadiktuo , etairia webpage larisa

 

ipboxvideoclipΔείτε το νέο μας διαφημιστικό clip

Σχεδιασμός & Ανάπτυξη Ιστοσελίδων


Ανάπτυξη ιστοσελίδων eshops Λάρισα


Από το 1952, η Black Friday(Μαύρη Παρασκευή) σηματοδοτεί την έναρξη της περιόδου των Χριστουγέννων στις Ηνωμένες Πολιτείες, Η αστυνομία στην πόλη της Φιλαδέλφειας χρησιμοποίησε τον όρο για να περιγράψει το χάος που ακολούθησε την ημέρα μετά την ημέρα των ευχαριστιών, όταν ορδές πολιτών και τουριστών πλημμύρισαν την πόλη πριν από έναν ετήσιο μεγάλο ποδοσφαιρικό αγώνα πριν την ημέρα των Ευχρηστιών, συνεπώς τα καταστήματα και όλες οι επιχειρήσεις επωφελούνταν  προωθώντας τις μεγάλες τους προσφορές. Η πρώτη καταγεγραμμένη χρήση του όρου δεν εφαρμόστηκε στις αγορές διακοπών αλλά στη χρηματοπιστωτική κρίση: συγκεκριμένα, η «συντριβή» της χρυσής αγοράς των ΗΠΑ στις 24 Σεπτεμβρίου 1869. istoselides larisa black
Στην Ελλάδα όπως και στις περισσότερες χώρες μία εβδομάδα πριν την «Μαύρη Παρασκευή»  φτάνουν 10άδες emails/SMS, ενοχλητικά pop ups παράθυρα από διαφημιστικά του διαδικτύου, τηλεοπτικά μηνύματα κατακλύζουν τους καταναλωτές και η αγορά κινείται σε ρυθμούς μεγάλων εκπτώσεων.
Η έρευνα που δημοσιεύτηκε στο black-friday.global αναφέρει, πως 2 στους 5 καταναλωτές στην Ελλάδα  δηλώνουν συμμετοχή στις εκπτώσεις του Black Friday. Ανάμεσα σε αυτούς, η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών θα επωφεληθεί από τις προσφορές τόσο στα καταστήματα όσο και στο διαδίκτυο (64,5%), το 20,7% θα αναζητήσει ευκαιρίες μόνο σε φυσικά καταστήματα, ενώ μόλις το 14,8% θα επιλέξει μόνο ηλεκτρονικά καταστήματα για τις αγορές τους. Οι πωλήσεις την ημέρα του «Black Friday» αυξάνονται κατά 2600% σε σχέση με μία απλή Παρασκευή ενώ ο παγκόσμιος μέσος όρος είναι 624%. Επίσης τα προϊόντα που ενδιαφέρουν τους Έλληνες ως επί το πλείστον είναι ρούχα και ηλεκτρονικά είδη και παπούτσια.
Ο μοναδικός λόγος να αγοράσει κάποιος προϊόντα τεχνολογίας η ρούχα από τα μεγάλα καταστήματα, είναι κάποια πολύ μεγάλη προσφορά διότι και σε περιόδους μη «Black Friday» με την κατάλληλη έρευνα αγοράς  ο καταναλωτής μπορεί να πετύχει αρκετά ικανοποιητικές προσφορές. Η περίοδος αυτή των εκπτώσεων είναι λοιπόν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τα καταστήματα να πουλήσουν περισσότερα προϊόντα και να προσελκύσουν κόσμο στα καταστήματα τους. Πως χειρίζονται όμως αυτή την ευκαιρία;
Η ψυχολογία του Marketing είναι ένας παράγοντας που υπολογίζουν οι μεγάλες εταιρίες και θέλουν να επηρεάσουν την ψυχοσύνθεση του καταναλωτή. Προσπαθούν να καταφέρουν να ενθαρρύνουν τους χρήστες να πραγματοποιήσουν μία αγορά την μέρα αυτή γιατί αν χάσουν την ευκαιρία θα πληρώσουν πολύ ακριβότερα τις υπόλοιπες ημέρες! Το πετυχημένο marketing, μια σύνθετη στρατηγική διαδικασία μπορεί να αποσπάσει την προσοχή του καταναλωτικού κοινού, να ενισχύσει τη διάδραση και να επηρεάσει θετικά την ψυχολογία του ώστε να αγοράσει οτιδήποτε, ασχέτως αν τελικά είναι αυτό που εξαρχής ήθελε.  
Στην Ελληνική αγορά  εκείνη την ημέρα ο καταναλωτής μπορεί να βρει και αρκετά προϊόντα που πραγματικά αξίζουν να τα προμηθευτεί. Πολλά online και φυσικά καταστήματα μεγάλα ή μικρά προσφέρουν προϊόντα σε αρκετά χαμηλές τιμές πάντα όμως σε με την ανάλογη έκπτωση από τους προμηθευτές τους διότι είναι αδύνατο να απορροφηθεί μια μεγάλη εκτύπωση μόνο τον επιχειρηματία. Βέβαια, στην Ελλάδα επειδή η Παρασκευή δεν είναι μάλλον αρκετή για να πουληθεί το απόθεμα των καταστημάτων, το Black Friday έχει μετατραπεί σε Black Week (Μαύρη Εβδομάδα).  
Στην ίδια έρευνα που αναφέραμε παραπάνω οι Έλληνες την «Μαύρη Παρασκευή» ξοδεύουν κατά μέσο όρο 206€  και το ποσοστό έκπτωσης που λαμβάνουν είναι 53% των αρχικών τιμών. Το ποσοστό αυτό είναι η αρχική και η τελική τιμή που δίνει η επιχείρηση για εκείνη την ημέρα και δεν υπολογίζεται η τιμή πριν την «Μαύρη Παρασκευή» κατά την διάρκεια του έτους, συμπερασματικά η μέτρηση αυτή δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Οι καταναλωτές δεν θα πρέπει να παρασύρονται τόσο από τα παραπλανητικά καμία φορά διαφημιστικά, συστήνεται  να διενεργούν έρευνες αγοράς για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν κατά την περίοδο που θα προηγηθεί, ώστε να διαμορφώσουν οι ίδιοι πραγματική εικόνα του μεγέθους των εκπτώσεων και προσφορών που θα εφαρμοστούν κατά την Μαύρη Παρασκευή.
 

Βελτιώνοντας το Search για τα επόμενα 20 χρόνιαgoogle search 20 years

Στην πόλη όπου μεγάλωσα, στην Ινδία, υπήρχε μια καλή βιβλιοθήκη - του Βρετανικού Συμβουλίου. Για τα δυτικά πρότυπα θα την έλεγε κάποιος μέτρια, ενώ για να πάω εκεί έπρεπε να αλλάξω δύο λεωφορεία. Παρόλα αυτά ήμουν τυχερός, γιατί υπήρχαν πολλά περισσότερα παιδιά, που δεν είχαν καθόλου πρόσβαση σε πληροφορίες – όπως είχα εγώ. Η δυνατότητα πρόσβασης σε πληροφορίες ήταν, τελικά, εκείνη που άλλαξε τη ζωή μου, οδηγώντας με στις Η.Π.Α. για να σπουδάσω Πληροφορική και προσφέροντάς μου τεράστιες δυνατότητες, που δεν θα είχα χωρίς τις σπουδές αυτές.

Η Βιβλιοθήκη του Βρετανικού Συμβουλίου στην πόλη όπου γεννήθηκα

Όταν, πριν από 20 χρόνια, ξεκίνησε η Google, η αποστολή μας ήταν να οργανώσουμε τις πληροφορίες του κόσμου και να τις κάνουμε παγκοσμίως προσβάσιμες και χρήσιμες. Αυτό, τότε, φαινόταν σαν ένα απίστευτα φιλόδοξο σχέδιο - ακόμη και αν αναλογιστούμε, ότι το 1998, το Διαδίκτυο περιλάμβανε μόλις 25 εκατομμύρια σελίδες (περίπου, δηλαδή, όσες περιλαμβάνουν τα βιβλία μιας μικρής βιβλιοθήκης).

Σήμερα, το ευρετήριό μας περιλαμβάνει εκατοντάδες δισεκατομμύρια σελίδες – δηλαδή, περισσότερες πληροφορίες από όσες θα μπορούσαν να χωρέσουν όλες οι βιβλιοθήκες του κόσμου μαζί. Έχουμε μεγαλώσει τόσο, ώστε να εξυπηρετούμε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας το Search σε περισσότερες από 150 γλώσσες και σε πάνω από 190 χώρες.

Μέσα από όλα αυτά, έχουμε παραμείνει επικεντρωμένοι στην αποστολή μας. Στην πραγματικότητα, ο πυρήνας των υπηρεσιών μας, από τότε που ξεκινήσαμε έως και σήμερα δεν έχει μεταβληθεί: παρέχουμε όλο και μεγαλύτερη πρόσβαση στις πληροφορίες. Και ενώ, σε ό, τι αφορά στην τεχνολογία και στις πληροφορίες που έχουμε στη διάθεσή μας, έχουν αλλάξει σχεδόν τα πάντα , οι βασικές αρχές του Search παραμένουν οι ίδιες.

    Πρώτα απ 'όλα, εστιάζουμε στον χρήστη. Ανεξάρτητα από το αν ψάχνετε για συνταγές, θέματα εξετάσεων ή για το πού ψηφίζετε, εμείς θα φροντίζουμε να εξυπηρετήσουμε τις συγκεκριμένες ανάγκες σας παρέχοντας τις πληροφορίες που χρειάζεστε.
    Προσπαθούμε να σας προσφέρουμε τις πιο συναφείς, υψηλής ποιότητας πληροφορίες, όσο το δυνατόν πιο άμεσα. Αυτό κάναμε και όταν ξεκίνησε η Google, με τον αλγόριθμο Page Rank - τη βασική τεχνολογία του Search. Το ίδιο κάνουμε και σήμερα.
    Βλέπουμε δισεκατομμύρια ερωτήματα κάθε μέρα, από τα οποία δεν έχουμε ξαναδεί ποτέ πριν το 15%. Σε μια τέτοια κλίμακα, ο μόνος τρόπος για να λειτουργεί αποτελεσματικά το Search είναι μέσω μιας αλγοριθμικής προσέγγισης. Αυτή μας επιτρέπει να λύσουμε, όχι μόνο όλες τις απορίες που τέθηκαν χθές, αλλά και αυτές που δεν μπορούμε να προβλέψουμε ότι θα τεθούν αύριο.
    Τέλος, ελέγχουμε εξονυχιστικά κάθε αλλαγή που κάνουμε. Βασικό στοιχείο των ελέγχων αυτών είναι ο οδηγός αξιολόγησης που ορίζει τους στόχους αναζήτησης και ο οποίος είναι ανοιχτός σε όλους. Κάθε αλλαγή στο Search αξιολογείται μέσω δοκιμών, καθώς και από χρήστες του οδηγού. Μόνο την περασμένη χρονιά πραγματοποιήσαμε, πάνω από 200.000 δοκιμές, που οδήγησαν σε 2.400 αλλαγές στο Search. Γι’ αυτό, το Search θα σας εξυπηρετήσει καλύτερα σήμερα απ’ ότι χθες και αύριο ακόμα καλύτερα.

Με αφορμή τα 20ά γενέθλια της Google, ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια πρώτη ματιά από το επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας του Search και από το πώς εργαζόμαστε για να κάνουμε τις πληροφορίες πιο προσιτές και χρήσιμες για τους ανθρώπους παντού. Το νέο αυτό κεφάλαιο καθορίζεται από τρεις θεμελιώδεις μεταβολές ως προς το πώς σκεφτόμαστε το Search:

    Η μετάβαση από τις απαντήσεις στα ταξίδια: Για να σας βοηθήσουμε να συνεχίσετε τις εργασίες σας από εκεί όπου τις είχατε αφήσει και να αποκτήσετε νέα ενδιαφέροντα και χόμπι, εισάγουμε στο Search νέες δυνατότητες που καλύπτουν τις διαρκείς ανάγκες σας για πληροφόρηση.
    Η μετάβαση από τα ερωτήματα στην παροχή ενός τρόπου να έχετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε χωρίς ερωτήματα: Μπορούμε πλέον να σας παρέχουμε πληροφορίες που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά σας, ακόμη και όταν δεν έχετε στο μυαλό σας συγκεκριμένο ερώτημα.
    Kαι η μετάβαση από το απλό κείμενο σε έναν πιο οπτικοποιημένο τρόπο αναζήτησης πληροφοριών: Ανεβάζουμε περισσότερο οπτικό περιεχόμενο στο Search και επανασχεδιάζουμε ριζικά το Google Images για να σας βοηθήσουμε να βρίσκετε πιο εύκολα τις πληροφορίες που θέλετε.

Πίσω από κάθε μία από αυτές τις μεταβολές είναι η πρόοδος που έχουμε κάνει στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ), βελτιώνοντας την ικανότητά μας να κατανοούμε τη γλώσσα με τρόπους που δεν ήταν εφικτοί όταν ξεκίνησε η Google. Αυτό είναι απίστευτα συναρπαστικό, δεδομένου ότι, πριν από 20 και πλέον χρόνια, που διδασκόμουν τα περί νευρωνικών δικτύων στο σχολείο, έβλεπα ότι δεν λειτουργούσαν και τόσο καλά!

πηγη:techgear

firefox edgeΠριν από λίγες ημέρες μάθαμε από την ανάλυση της NetMarketShare ότι ο Chrome browser έριξε από την κορυφή τον Interner Explorer και τώρα έρχεται μια νέα ανάλυση από τη StatCounter που επιβεβαιώνει τόσο την αδιαμφισβήτητη πρωτιά του web browser της Google (από το Google I/O 2016 μάθαμε ότι καταγράφει 1 δισ. ενεργούς χρήστες κάθε μήνα), όσο και το γεγονός ότι για πρώτη φορά ο Mozilla Firefox κατάφερε να περάσει στη δεύτερη θέση.

Η StatCounter ανέλυσε τα δεδομένα από 3 εκατ. ιστοσελίδες και σημειώνει την μικρή πτώση στους χρήστες των Internet Explorer/Edge και Firefox μέσα στο τελευταίο τρίμηνο, ωστόσο, ο τελευταίος καταγράφει μεγαλύτερο ποσοστό από τον συνδυασμό των δύο web browsers της Microsoft, έστω και για μόλις 0.1% (15.6% αντί 15.5%).

istoselides larisa, Λάρισα Ιστοσελίδες προσφορά, τιμές ιστοσελιδων.

πηγή: techgear

Η επιλογή της κατάληξης του domain σας (tld), είναι μερικές δύσκολη καθώς οι περισσότεροι επιλέγουν την κατάληξη .com ως πιο δημοφιλή

Το βασικότερο κριτήριο για την επιλογή του tld σας, θα πρέπει να είναι ο σκοπός του και αυτό που θα αντιπροσωπεύει. Ωστόσο είτε πρόκειται για εμπορική επιχείρηση είτε για κάποιο άλλο είδος μπορείτε να επιλέξετε όποιο tld θέλετε χωρίς κανένα περιορισμό!

Ένα άλλο σημαντικό κριτήριο για να επιλέξουμε tld είναι το γεωγραφικό σημείο που στοχεύουμε να προβάλλουμε κυρίως το site μας. Υπάρχουν καταλήξεις για όλες σχεδόν τις χώρες όπως .gr .de .it κλπ. Αυτό θα μπορούσε να ωφελήσει σημαντικά μια εταιρία/οργανισμό με πολλά καταστήματα σε διάφορες χώρες και στην επισκεψιμότητα της αλλά και στο προφίλ της γενικότερα.

Παρόλα αυτά, εαν μπορείς να βρεις κάτι πιο αντιπροσωπευτικό για την εταιρία σου ή την προσωπική σου ιστοσελίδα, μπορείς να καταφύγεις στην λύση των νέων tld’s τα οποία στοχεύουν στην εξατομίκευση του domain σου και στην καλύτερη απομνημόνευση και αναγνωρισιμότητα. Μπορείς δηλαδή να χρησιμοποιήσεις οποιοδήποτε μέσα από μια μεγάλη γκάμα όπως .music, .web , .guru κλπ.

domain names epilogi

istoselides larisa,  ηλεκτρονικό κατάσημα Βόλος, Καρδίτσα, Τρίκαλα Λάρισα

 

Top
Αυτή η ιστοσελίδα μπορεί να εγκαταστήσει ένα ή περισσότερα cookies στον υπολογιστή σας. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε More details…